Dé webbased applicatie voor het beheer van gereedschap en materieel

24/7 overzicht over keuringsstatus, locatie, onderhoud en kosten van uw materieel

slider_image_3

Maandelijks abonnement, geen initiële kosten

slider_image_2

Kostenbesparing, efficiency en gemak

slider_image_2

Tal van keuring- en inspectiebedrijven keuren inmiddels hun gereedschap online. Een enorme efficiencyslag, waarbij ook de klanten van deze organisaties gebaat zijn. Een kleine selectie van ervaringen:

Peter van den Hurk, eigenaar van het keuringsbedrijf Keurspecialist

 

“Van papierberg naar gebruiksgemak voor onze klanten”

Keurspecialist is een bedrijf dat zich expliciet bezighoudt met het keuren van arbeidsmiddelen volgens de Arbowet. Directeur Peter van den Hurk: “Door de groei van ons bedrijf werd het steeds moeilijker om alle administratie tijdig en correct te verwerken. Kortom, de avonden werden te kort. Daarnaast was het moeilijk om alle administratie op de juiste plaats te krijgen bij onze klanten. Immers, zowel de leidinggevende op kantoor, als de werknemers die elders aan het werk zijn dienden op de hoogte te zijn. Er ontstond een enorme papierberg. Toen zijn wij op zoek gegaan naar een online web applicatie waarbij alle administratie op een efficiënte manier verwerkt kon worden.”

Na diverse gesprekken met bureaus die een (kostbare) maatwerk oplossingen wilden ontwikkelen, zag Van den Hurk een tweet van Gereedschapbeheer: “Die gaf mij veel vertrouwen. Het was direct duidelijk dat Gereedschapbeheer de testinstrumenten aan een online applicatie koppelde. Dat was voor ons het bewijs dat we met een ervaren partij te maken hadden, die verstand van zaken heeft. Bovendien garandeerde Gereedschapbeheer de veiligheid van het systeem.”

Het contact was snel gelegd en de online webapplicatie bleek in de praktijk te doen wat het beloofde. Van den Hurk: “Voor ons is het gebruiksgemak voor onze klanten heel belangrijk. Onze opdrachtgevers kunnen nu op locatie – met bijvoorbeeld hun mobiel – laten zien dat hun gereedschap gekeurd is. Bovendien hebben ze direct zicht op hun online administratie en kunnen informatie downloaden. Dit hele proces werkt dankzij Gereedschapsbeheer volledig digitaal. Ook voor het milieu een goede oplossing. Daarnaast waarderen wij de service van Edwin Meijer en zijn collega’s. Bij vragen kunnen wij altijd bellen of sms’en. De communicatie verloopt vlot en dat werkt bijzonder plezierig.

Kortom, voor ons maakt Gereedschapbeheer het mogelijk om op een efficiënte en veilige manier digitale gegevens over te brengen naar onze klanten. Het is een zeer gemakkelijke en klantvriendelijke webtool; je hebt er geen opleiding voor nodig. Onze opdrachtgevers kunnen gewoon hun eigen computer gebruiken, alle informatie is direct online beschikbaar!”


Menu